Halloween zaterdag 2 november – laatste nieuws!

Aanstaande zaterdag is de Halloweentocht in De Neel. Het wordt gezellig, druk en reuze-eng!

Er hebben zich weer meer kinderen aangemeld, daarom hebben we besloten de groep op te delen in twee aansluitende shifts.

– De eerste shift verzamelt om 17:15u op het Heiveld en is om 19:00u klaar.

– De tweede shift verzamelt om 18:15u op het Heiveld en is om 20:00u klaar.

Iedereen heeft woensdag op de mail ontvangen in welke shift ze meelopen.

In het kort:

– 17:15u of 18:15u verzamelen op het Heiveld. De zon is dan net onder.

– Daar kunnen jullie een lampion ophalen

– Voor leden van de buurtvereniging is dat gratis. Overige deelnemers zijn ook van harte welkom en betalen 2 euro per kind. Graag contant betalen bij het ophalen van de lampion.

– Bakkerij Nagelkerke zorgt voor een lekkere eierkoek

– Daarna vertrekken we in groepjes langs de huizen. De route begint bij de schommel op het Heiveld met een introductie per groepje.

– Graag zelf groepjes maken van 5 tot 10 kinderen.

– Ouders/verzorgers lopen mee met de groepjes ter begeleiding van hun eigen kinderen

– Ieder groepje krijgt een kaartje mee met daarop de huizen die hebben aangegeven mee te doen met de tocht. Dit zijn er zo’n 25.

– Neem een tasje mee voor de snoepveroverigingen!

– Om 19.00u of 20:00u is de tocht afgelopen. Dan staat er in de tent op het Heiveld nog een beker warme choco klaar voor de vermoeide spookjes, voordat ze (stuiterend van de suiker) naar bed kunnen.

Met vragen, mail even naar bestuur@buurtverenigingdeneel.nl