Italiaanse nazomer-namiddag in de Neel!

Beste buren!

Zoals aan het begin van de zomervakantie al aangekondigd willen we graag weer een samenzijn organiseren. De huidige stand van de coronamaatregelen lijkt dit nog steeds toe te staan. En we beloven dat we het minder druk zullen maken dan de mensenmassa’s dit weekend in Zandvoort :-).

• Wanneer: zaterdag 18 september 2021
  • Waar: Heiveld
  • Tijd: inloop vanaf 16:00u

We willen een pizzabuffet klaarzetten met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er popcorn en een springkussen. En voor iedereen vooral weer even de tijd en ruimte om op gepaste afstand bij te praten.

Zijn jullie er ook bij?

Graag opgeven door een mail te sturen naar bestuur@buurtverenigingdeneel.nl . Zet erbij met hoeveel personen jullie komen. Uiterlijk 15 september. De kosten hangen even af van het aantal aanmeldingen. We zullen het eten en drinken verdelen en daarnaast een kleine bijdrage vragen voor het springkussen. We sturen vooraf een Tikkie. Het zal rond de 15 euro per volwassene zijn en de helft voor kinderen. We hebben door corona ook dit jaar geen contributie in rekening gebracht, daarom doen we het maar even zo.

Mochten jullie buren of overburen hebben die ook willen komen maar (nog) geen lid zijn van de buurtvereniging, laat het ze weten en nodig ze uit. Ze zijn van harte welkom!

Vragen? Spreek ons aan in de wijk of reply op deze mail.

Tot 18 september!

Aziz, Cors, Geert-Jan, Railly, Marnix